Nu börjar allvaret

Det har varit en lång och skön ledighet men i morgon börjar det riktiga allvaret. Jag ska ha min första lektion i Matte B och förhoppningsvis får jag mina andra böcker så jag kan sätta igång med de andra kurserna också. Denna veckan kommer alltså att ägnas åt skolan, fullt ut from i morgon eftermiddag. På förmiddagen kommer nämligen Katta hit en runda och det ska bli himla trevligt.

Denna dagen började med en mysmorgon med Theo. Sen tog vi en promenad med Jennie, skönt att få prata av sig lite. Efter det blev det en snabbfika hos mamma för att sedan åka vidare till stan och träffa Ida och Felix. Köpte nya strumpor till Theo, provade HM´s denna gången. Tycker alla strumpor krymper ihop så, så nu gick jag upp en storlek och hoppas dom blir bra. Inte så kul att ha hälen i hålfoten ju. Köpte även krokar som ska upp i hallen som alla små barn kan hänga sina jackor på själva. Sist men inte minst, ett par nya ljusstakar och en duk.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback