Gamla minnen

Är riktigt trött ikväll så hoppas att jag lyckas somna gott. Igår kunde jag definitivt inte sova, massa saker som snurrade i huvudet. Men som sagt, hoppas på bättre lycka ikväll.

Dagen bjöd som sagt på lite shopping...
 
  

Bilderna blev inte så bra eftersom jag tog med dålig inställning på den gamla kameran eftersom jag tog massa "tradera bilder" samtidigt. En svart/lila overall, ett par tuffa jeans och ett gulligt nattlinne. Allt detta för 240 kronor alltså. Inte illa.

Annars har det varit lugnt. Har varit hos mamma och pappa i stort sett hela dagen förutom nu ikväll då ja och Theo bara varit hemma och myst. Rensade ut det sista i min gamla garderob hos mamma och dom och hittade en massa skit, men också en del kul saker som fotoalbum, skolkataloger och dagböcker m.m. Höjdpunkten för Theo var ett tiotal studsbollar som låg i en låda. Kommer ihåg när jag samlade på såna när jag va liten. Den orangea hette Kayo, förmodligen efter Fångarna på fortet, och den ena gul/rosa hette Paulina. Resten har jag förträngt, haha! Han somnade med studsbollarna i en leksakskastrull precis bredvid sig och jag gissar på att han kommer flyga upp så fort han vaknar och fråga efter bollarna igen - sötlök.

Sedan Theo somnade har jag lagt ut en del auktioner på tradera och lite så. I morgon ska jag göra en rolig grej, men vad det är tänker jag inte berätta. Kanske i slutet på nästa vecka, men det beror på. Nu ska jag i alla fall krypa ner till Theo som ligger i vår säng och snarkar!

Kommentarer
Postat av: Lina

javisst! :) Men ser att du redan varit där ;) När jag va där hittade jag massor.. men, det va ju mycket folk o när det är sånna suveräna priser tar det ju alltid slut snabbt. Inte så konstigt :P



Allt bra med er annars då? kram

Postat av: Josefine

Tackar tackar :-) Ja just det det hade jag totalt glömt bort att man kunde höja ryggstödet :-) Ska kolla det med en gång. tack för påmindelsen hehe



mmm dessa värkar är mindre roliga. värre om man ska behöva ah det såhär nu fram tills bf

suck

2009-01-25 @ 15:08:22
URL: http://dendarfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback