Effektiv

Har varit på barn för uppföljningssamtal med sjuksköterskan om Theos förkylningsastma och det gick bra. Vi ska fortsätta med medicinen dagligen tills de värsta infektions månaderna är över. Och peppar peppar så har han ju hållt sig friskare än vanligt.. än så länge.

Efter sjukhus besöket så åkte vi till Baby proffsen för att kolla på en ny bilstol till Thilda, som ska inhandlas i veckan. Polisen fortsätter följa efter mig och idag var dom även där, och kollade på vagn. När vi kom hem gjorde vi pannkakor till lunch eftersom det var det enda Theo ville ha. Man lär ju ha förätit sig på det efter småbarns åren.

Nu ska jag klä på Theo och gå ut och gå med mamma och Jennie. En rask promenad längs ån. Efter den promenaden kommer jag förmodligen vara helt inställd på att jag aldrig ska flytta ifrån Nättraby. Där är så fint.




En liten ettårig Theo

Kommentarer
Postat av: Josefine

Javsst är det självvalt och jag älskar att umgås med min familj.Men visa människor tycker ju att man ska vara mamma 24/7 och inte ha någon egen fritid alls. Usch hur lyckades du öppna bilen sen då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback