Det går mot sitt slut..

Ledigheten börjar lida mot sitt slut och snart är det dags för dagis och skola igen. Mickes långledigheter har fallit sig bra, så han har också varit ledig en hel del med oss nu över jul och nyår. Vi har tagit till vara på tiden och som tur väl är så har Theo hållt sig frisk nu sen i julas.

Jag har anmält mig till Matte B idag och på tisdag drar det igång. Ska bli kul att få gå på lektioner faktiskt och speciellt eftersom jag får Karin som klasskompis. Sen är det väl inte speciellt kul med matte, men vad gör man inte. Till våren ska jag söka in till sjuksköterska, som det ser ut nu. Det är lika bra att fortsätta läsa när man ändå är "i det" och är van att leva efter dom pengarna osv.

Eftersom det återgår till det "normala" nu är det också dags att försöka få in rutiner igen vilket bl.a. innebär..

Ingen frukost i tv-rummet!


Speciellt inte i den här ställningen.

Jag får nog sluta att ha fötterna på soffbordet, Theo är minsann en riktig liten härmapa.

Idag är det riktigt härligt väder så när Theo sovit middag ska vi nog ut och åka pulka minsann. Ska även ta en tur till Amiralen sen för att lämna tillbaka en julklapp ifrån Maxi och så måste jag se om det finns något roligt kvar på rean på Lindex. Måste också inhandla en sån där "fusk polo" till Theo. Alltid är det något! =)

Ha en skön dag i solen allihopa!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Du måste berätta för mig sen hur det är med matte B! För d e ett ämne jag me skulle behöva plugga upp.

Postat av: Anonym

öhh så nu ska man inte få ha fötterna på bordet hos er? fy tysan ;)

2009-01-07 @ 22:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback