Alltid är det något

Kul med lite respons på det förra inlägget. Jag verkar inte vara ensam om att "ha det så", och det är ju tråkigt faktiskt.. Men nu är det ju inte så att det jag skrev om händer varje dag. Han är faktiskt en väldigt bra sambo egentligen som viker tvätt, lagar mat, diskar och städar. Sen är det ju så att när man blir irriterad på något, som igår, så är ju allting piss.
Det är väl också så att det är något typiskt manligt över det jag skrev, så det är nog inte sista gången jag kommer bli upprörd över det. Men, nog om detta.

Både igår och idag har det varit fullt upp med dagislämning, skola, träffa syo, plugga hemma, hämta på dagis, laga mat och så plugga lite till när Theo sover. Är verkligen mycket i skolan nu och kommer att vara fram till praktiken börjar v12, men det reder vi nog det också. Tycker ju att det är roligt och då går allting mycket enklare. I morgon blir det matte i skolan hela förmiddagen. Först lektion och sen ska jag stanna kvar några timmar och plugga eftersom Micke och Theo är lediga imån, vilket betyder ingen ro här hemma. Det är dessutom första gången sen i måndags som de träffas denna veckan, så lite egentid skadar nog inte.

Så tröttsamt att skolan flyttat ut till Verkö. Våra lokaler stod helt tomma på Gräsvik såg jag när jag var där idag, hos syon. Där slapp man ju höra vad dom säger i klassrummet bredvid och man behövde inte förbjuda klackskor i korridorerna, vilket man borde göra på Verkö. Man borde inte ens få kalla lokalen på Verkö för en skola. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback