Vilka grannar

Micke är långledig och passar då på att jobba över. Natt dessutom, jag som älskar att sova ensam. Satt och pratade med grannen på msn och han säger att det är en konstig man utanför vårt på baksidan. TUR att jag hade nerrullat. Han gick visst där och pratade med sig själv och var allmänt konstig. Huga.

Grannen bad mig låsa och sa att mannen gick mot vår uteplats. Gissa om pulsen steg. Det började prassla där ute och han ryckte i dörren. GAAH, jag höll på att dö i soffan. Springer in till Theo, ringer till Micke, gör upp en handlingsplan (typ ringa polis, ringa hit pappa..) och har halvt panik. Har fortfarande kontakt med grannen på msn.

Telefonen ringer, och det är grannen. Hör bara ett asgarv från han och hans tjej. KUL. Då sitter hon på msn och han springer här ute och skrämmer livet ur mig. Så tråkigt har dom när det är paus i Beck filmen. Tror bestämt att Theo ska göra slut med Hanna imån.





Kommentarer
Postat av: jossan

haha nej fy fan va elakt shit asså ja hade nog fan pissat på mig eller nått haha...jaja tur att det bara va ett skämt iaf:)

Postat av: katta

haha jag hade bajsat ner mig! :)

2009-02-09 @ 16:04:23
URL: http://katariiiiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha men nääää fyyyy!!!!! Fan man vet inte om man ska skratta lr gråta typ ;) Busiga grannar :P

2009-02-09 @ 16:44:10
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback