Underbara helg

Har haft en helt underbar helg i Göteborg hos faster och Annelie. Orkar inte lägga ut bilder och skriva en massa nu men vi har i alla fall blivit bortskämda med GOD MAT och Theo (och Thilda också) har fått massa fina saker!

Berättar mer i morgon och då ska ni få se på massa bilder ifrån Universeum. Nu ska jag bädda ner mig med mina älsklingar (om dom kan komma hem ifrån grannen) och titta på film. Älskar mina grabbar något otroligt mycket, ibland kommer man verkligen till insikt och förstår hur bra man har det. Kan ibland titta på Theo och lixom fortfarande få den där känslan: Är han verkligen MIN? Och en bättre sambo kunde jag inte heller haft, ändå om man har sina strider ibland.

Nähe, film var det!

Kommentarer
Postat av: Lina

hihi joda.. snart kommer det en ledtråd... en stor ledtråd som eg berättar det mesta :) Snart, som sagt :P



Hoppas allt är bra med er? Här är det bara finfint, bara Ninni som fått förskräcklig hosta. Suck. Alltid är det nåt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback