Skola och massa annat

Hela morgonen och förmiddagen spenderades i skolan, matte är faktiskt roligt. Skönt det. När jag kom hem hann jag uträtta lite viktiga saker innan Theo vaknade och sen blev det fullt ös. Kände mig verkligen inte på topp och fick ett mindre bryt på eftermiddagen, men sen kändes det liite bättre. Alla har väl sina svackor.

Theo och jag hittade på en massa under eftermiddagen. Vi målade med fingerfärg..


Bild från november 08 på det sötaste som finns på denna jord :)

..
Vi lekte även med lera och pusslade. Det läggs väl sisådär ett femtiotal pussel om dagen här hemma. 9 bitars går som en dans, då behöver han inte ens fundera längre. 24 bitars lägger han på 3-4 minuter. Är nog dels dags att köpa lite nya pussel och dels dags att köpa med fler bitar än 9-20 vilket dom flesta vi har är.

Just nu längtar jag efter Göteborg. Ska bli så skönt med miljöombyte och så roligt att träffa faster och A. För att inte tala om hur glad Theo kommer bli när han får se "Nemo", "hajen Bruuuce"  och "Herr Nilsson".






Bilderna är lånade ifrån www.universeum.se

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejhej ...

NÄe man är ju inte för sugen på en havandeskapsförgiftning så jag hoppas verkligen bara att det är blodtrycket som spökar o inget särskilt ..drygt bara när man aldrig får bli frisk från att, vad det nu är?=) Hur har ni det då? allt bra o så? inga sjukdomar osm influensa eller nåt?? hur går det i skolan?? kram

Postat av: Linda

Hoppas allt är bra! Du har blivit utmanad :D

2009-02-05 @ 23:01:10
URL: http://linda86j.blogg.se/
Postat av: Helenafena

Hihi, köp ett sånt där puzzel med 3000 bitar :)



När ska ni götlaborg? Vad ska ni hitta på mer för skojigheter än Universeum? Dom har ju ett sånt där bus- och lekland ute på Hisingen. Vet inte om det skiljer sig så mycket från hemma men lite annorlunda lär det ju vara :) Ett litet tips bara. hihi. Om du och micke vill hitta på något nån kväll så kan jag rekomenderar Biljardpalatset inne i stan. Bra musik och två våningar med maaaaaaaaaaaassor med bord :).

2009-02-06 @ 08:25:54
Postat av: Linda

Jo de gick och skrubbade och spritade på toa för fullt när jag lämnade härommorgonen... sa att det gick en omgång till.

2009-02-06 @ 22:51:51
URL: http://lindizzen.blogg.se/
Postat av: Jennie

fingerfärg igen. mohaha världens bäasta present av gudfar och tant jennie (: ses ikväll min vän!

2009-02-07 @ 15:51:16
URL: http://gynnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback