Shopping!

Att handla är roligt. Om det så är grejer till Theo, till mej, mat eller något till hemmet. Jag gillar helt enkelt att spendera pengar. Idag har vi storhandlat, igår köpte jag en ny matta till köket och häromdagen blev det en tur till Lindex.

Lite av inköpen!


En enkel "plastmatta" till köket, blir genast mer hemtrevligt.


Fina kläder till Thilda. Theo fick 2 mjukisbyxor men dom va inte så roliga
att ta kort på!

Skulle egentligen bara jobbat torsdag denna veckan men fick rycka in i måndags också. Idag ringde hon och ville jag skulle jobba ikväll också, men jag insåg min begränsning. Har en massa matte jag måste sätta mig med ikväll för i morgon på lektionen börjar vi med nya grejer. Man vill ju gärna hänga med lixom. Sen jobbar Micke också så orkar inte krångla med barnvakt heller för den delen. Mitt barn, mitt ansvar. Så vi ska strax gå ut lite och gå hem till Theos mormor och laga middag ihop - mys.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vi funderade på västervik först... Gillar öppen planlösning men det gör ju inte sambob. därför det blev mariannelund. De är nästan lika stora, vårt är 148 allt som allt. Vi har inte jort något med övervåningen än. Förra året vat det fullt upp med huset och baksidan av tomten + att daniel byggde egen carport, trappa och altan. I år ska vi ta framsidan, lägga plattor osv. Kanske att vi börjar till hösten med att göra övervåningen... det får bli ett långsiktigt projekt. Vi har 93 kvm här nere så vi klarar oss ju.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback