"puss uss"

I natt har Theo sovit hos sin mormor och morfar och det tyckte han såklart var jätteroligt. Vi tog vara på tiden ensamma eftersom det inte blir speciellt ofta, och gick på bio tillsammans med lillebror och Jennie. Såg Benjamin Buttons otroliga liv och den var super. Jag gillar filmer som är tänkvärda och det var den verkligen. (Angelica, du hade gillat den! :) )

Dom sa så mycket bra saker som jag tänkte att jag skulle komma ihåg (vilket jag såklart inte gör nu i skrivandets stund)och det handlade mycket om att välja sin väg. Är man inte nöjd med livet, är det aldrig försent att förändra det. Kan verkligen rekomendera den. 2h och 45min gick snabbt.

Theo sa precis "puss uss" i dörren och följde med sin pappa upp till grannarna. Jag ska plugga!  

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh, så den va bra då!! Jag försökte få med mig Stoffe att titta på den men han tyckte inte som jag :( Jag är lite bättre nu.. åkte till akuten sen iallafall. Kram

Postat av: Josefine

hehe jajamensan, va ju så hon ville ha det ;-)

2009-02-08 @ 15:27:57
URL: http://dendarfin.blogg.se/
Postat av: Lina

Aaa.. jag gillar inte heller när fredrik är sjuk. Hatar gnället o ynkligheten.. ;)



När man själv är sjuk är det bara att bita ihop minsann :P (visst får man hjälp, men inte ligger jag på sofflocket en hel dag! :S)



Hoppas ni haft en bra helg i alla fall. Kul att filmen va bra!



kram

2009-02-08 @ 18:48:28
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: katta

ja dom e verkligen helt underbara! :)allt bra annars?

2009-02-08 @ 20:45:16
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback