Pluggvecka

Detta kommer bli en riktig plugg vecka, har massa att ta igen eftersom vi tog lov förra veckan. Men det är det såklart värt! Somnade allihop igår när vi skulle natta Theo och idag fick jag sovmorgon så nu känner jag mig riktigt utvilad. Senaste tiden har jag vaknat typ vid fem, sen har jag så svårt att somna om. Så då ligger man och somnar och vaknar och blir precis skit trött istället.

Men, det är väl ett världsligt problem om man jämför med vissa andra problem som ligger här hemma och gror... jämt. Ibland undrar jag varför jag ska deppa över andras problem. Jag vet svaret, men ibland känns det ändå så hopplöst.. Jag behöver verkligen skriva/prata av mig men detta är fel ställe så därför så sätter vi punkt där. Istället tänker jag ta i tu med det på ett annat sätt, genom att börja ifrån ruta ett och reda ut mina egna problem och frågor. Hoppas jag kan berätta mer om detta snart, för det kan bli en spännande resa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback