Ont

Igår kom Mickes mamma hit på eftermiddagen så vi bjöd på middag och lite fika. Det blev lövbiff, pommes, kall beasås, marinerade vitlöksklyftor och en god sallad. Det satt fin det! Började dock få ont i halsen och kände mig småsjuk, vilket har hållt i sig idag. Trots det hade vi en trevlig kväll! När Micke körde hem henne på kvällen började jag skala räkor och när han kom igen så åt vi rostebröd med aijoli och räkor på, sen somnade vi gott framför en film.

Fick en riktigt skön sovmorgon idag av min älskling. Dom åkte ut till Hasslö så det var alldeles tyst när jag vaknade. Låg kvar i sängen hela förmiddagen och läste bloggar och började på en ny bok. Åt frukost klockan ett och kände mej som 18 år igen ;) Skönt att få en slapp förmiddag när man inte mår hundra i alla fall.

Senare på eftermiddagen bjöds det på hemmagjord pizza hos mina föräldrar, och resten av kvällen har vi bara slappat. Tim och Jennie kom förbi en runda också så Theo blev helt superspeedad. Till slut somnade han i alla fall i vår säng medan jag kollade klart på filmen jag somnade ifrån igår. Har typ lyckats spräcka min trumhinna också och det var INTE skönt och nu känns örat helt konstigt. Ont både här och där med andra ord.

Imån är det skola, dagis och jobb för oss. En riktig måndag alltså.





Titta vad liiiten han va där! Såg att det började spridas en utmaning där man skulle lägga upp bild sex ifrån mapp sex. Fick inspiration ifrån det och gjorde detsamma, eftersom vi inte har några nya kort. Kameran är sönder och inte inlämnad ännu, måste göra det imån. Tog visserligen kort med gamla kameran häromdagen, men dom är inte inlaga än. Nähe, slusnackat.. Natti :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vi har oxå tänkt ha en extra..hade de till Viggo oxå!

Ni har inte Theos kvar? Tänkte om ni ville sälja..=)

Postat av: Fia

Ja första omgången jag framkallade med digitala bilder blev med helt kass men de senaste åren har jag tagit 11x15. Man vill ju få med så mkt som möjligt, och på ett kort är 1 cm mycket! :)



Hihi hur gammal är Theo på den bilden? Ser verkligen liten o rund ut ;).

Kram kram

2009-02-04 @ 12:22:42
URL: http://fiansess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback