Melodifestivalen?

Är det bara jag som tycker att Melodifestivalen har börjat spåra ur totalt? Knappt så man orkar titta längre alltså. Jag har haft en riktigt soft kväll. Micke började jobba vid sju och Theo somnade vid sju. Jag somnar också alldeles snart, är helt sjukt trött.

Blev inte Wämö parken idag så vi beger oss nog dit i morgon. Blev en långrunda med Malin och Sigge och sen lite fika här hemma. Skönt med någon att prata med! Sen blev det en snabbrunda till stan, tog en fika med mamma och så. Är ju Maria dagen idag och jag heter det i andranamn så mamma bjöd på Mariabulle. Tack.

Har lite funderingar på att sätta lösenord på bloggen ett par dagar. Ny design ska upp och sen blir det eventuellt en ny lösenordsskyddad del. Kanon ju, som en dagbok med lås. En del saker ska man inte skriva öppet om, samtidigt som man behöver "ventilera". Men, vi får se. Är det lösenord på bloggen när ni kikar in nån dag så testa igen, för den kommer öppnas när den är klar.

Nu blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Sv: jaaa verkligen :)

2009-03-01 @ 11:56:58
Postat av: Jenny

Ja håller med dig till hundra ..ha inte brytt mig om melodifestivalen knappt alls i år, tycker de ha blivit blaha blaha av att tyvärr ..rätt roligt o titta på så annars ..ja visst måste man få vara själva ibland eller gå ut med kompisarna ibland men som sagt samvetet motar de roliga lite ..men precis som du säger så du tycker ja me att det ska vara så, hade ja varit helt oberörd så hade det varit fel ju. Hoppas ni haft en trevlig helg

Postat av: Fia

Ja det fanns blå o gröna, och rosa men jag gissar att Theo inte vill ha det ;).



Istället för att sätta lösenord på bloggen när du gör om den, kan du ju skapa en testblogg att kopiera över allt till?

2009-03-01 @ 21:23:14
URL: http://fiansess.blogg.se/
Postat av: Thessan

Jaaa vafan vi vill ju läsa alltså!! :P

2009-03-01 @ 21:57:33
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

kikar in , fin blogg du har.



Kram.

2009-03-02 @ 16:24:14
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback