Krångel

Eftersom datorn krånglar och inte vill visa mig bilderna så får ni hålla ut en stund innan del 2 av helgen kommer.

Jag har precis lämnat Theo på dagis. Pratade lite med Albins mamma och hon fick mig att bli ännu mer sugen på en viss sak. Vi får hoppas att planerna går som vi tänkt efter sommaren. Verkar som att Theo och Albin var dom enda som inte haft maginfluensa, så vi får hoppas att dom klarar sig nu. Det är tydligen många som fått det både två och tre gånger, stackarna..

Dagen idag kommer jag ägna åt matten. Ska räkna nu hela förmiddagen och vid två har jag lektion. Behöver friska upp minnet lite nu efter lovet.



Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, vad är du sugen på Jonna ;)?



Ja visst är det skönt och "lättast" att börja där man redan har vart.

Men de är ju inte mkt som ser likadant ut iaf så egentligen spelar det inte så stor roll.

Jag hade funderingar på att börja i Rödeby, men det är ju endå de av mina arbetskamrater som finns kvar som jag saknar så det får bli så nu :).

Postat av: Linda

Bygge på gång eller?

2009-02-24 @ 15:10:09
URL: http://lindizzen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Var inne och kollade på det vi pratade om igår, hade inte sett det :P Fan vad ledsen jag blev när jag läste! Hur kan man resonera så? åhhh men men. Hoppas vi ses snart (:

2009-02-24 @ 18:22:03
URL: http://gynnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback