Göteborg del 2

Här kommer alltså lite bilder på dom tuffa hajarna! Kändes rätt häftigt att stå endast en glasruta ifrån t.ex. en såghaj. Dom bara simmade rakt emot en och över en. Theo stod som förstelnad.




Glo inte tänderna!


Han jobbade nog som städerska hos hajarna han. Även kallad mal.






Kolla in "ansiktet" - tjing tjong kines.




Detta vet jag inte riktigt vad det var, men den va tuff!

Sen fanns det ju en massa annat kul att leka och exprimentera med, så efter en lunch på McD så gav vi oss på dom avdelningarna.






Theo Feugelsang (stavas?)

Ja man var inte sysslolös i alla fall och vi hade himla trevligt. Theo somnade som en stock och sov hela vägen hem. Åkte direkt till lite affärer i närheten av där vi bodde. Theo fick pussel och fina badleksaker som han höll krampaktigt i. När jag skulle in på Lindex tyckte han inte det va roligt längre och utbrast ett: Neeej! Precis som det brukar vara när man ska shoppa kläder. Hann i alla fall få med mig fleecejackan jag spanat in inför våren. En svart fix med turkosa detaljer! Har även köpt tillhörande överdragsbyxor så nu är det bara en "skaljacka" som fattas. Får se om det blir pop eller om vi kör på samma serie som det andra.

Nu kom jag in på annat så åter till lördagen. När vi kom hem var vi trötta och sega och kvällen blev lugn. Bjöds på plankstek - otroligt gott. Fick även med oss 2 plankor hem så nästa helg ska jag försöka mej på att göra sådana tänkte jag. Kollade på melodifestivalen och prata en massa, en trevlig kväll helt enkelt.

På söndagen blev det en lugn förmiddag. Åkte en sväng till biltema och sen efter att vi ätit lunch så begav vi oss hemåt. Tänkte vi skulle åkt till Ullared en runda men det va stängt på söndagar nu tydligen. Då sparade vi ju dom pengarna i alla fall. Handlade lite på lindex idag istället men bilder på det kommer i morgon. Nu har detta inlägget tagit tillräckligt med tid så nu blir det sängen och läsa Mama.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, mäktiga hajar!

Postat av: Linda

Vi har en smålandsvilla. Mariannelund heter den men den finns längre. De har bytt ut nästan alla sina hus...

2009-02-24 @ 22:37:23
URL: http://lindizzen.blogg.se/
Postat av: Fia



Åh vad coolt !! Dit måste jag. Jag är som ett barn och älskar sådana ställen :)!

Var det oxå Universeum??



Kramar

2009-02-25 @ 18:07:34
URL: http://fiansess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback