Godmorgon soliga dag

Vilken härlig lördag, snö, sol och några minus grader! Jag har precis dammsugat och torkat golvet i köket. Innan jag kunde städa där fick jag plocka ihop ett tiotal pussel. Dom är på golvet, under bordet och på bordet - överallt med andra ord. Men det är ju kul att han har ett intresse ;)

För övrigt är det mycket spring i benen på han, som vanligt. Därav hade jag lite svårt att få en bra bild på hans snygga strumpor han hittade och klädde sig medan jag städade.



Detta är Theos mormors strumpor som hon köpte i Ullared. Lurviga och sköna! Jag fick låna dom igår när vi kom hem till dom eftersom mina var blöta och idag tyckte Theo det var hans tur att ha dom. "Mommo omma, Offa omma" går han här och säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback