Fredag

Då var det fredag, vilket betyder att vi ska åka till Göteborg idag. Ska bli så himla roligt. Efter jobbet igår stannade jag till hos Therese och Henke och lånade en bärbar DVD till bilen, så jag och Theo kan titta på film på vägen.

Annars har denna sportlovsveckan bjudit på mycket pulkaåkning och mys. Har inte blivit så mycket andra aktiviteter, men det kör vi igång med nästa vecka igen när badet i Rödeby drar igång igen. Perfekt att vara där på fredagarna. Har man en gång börjat bada där så är det inte så kul att bada i stan igen för där är ju mycket kallare i vattnet och botten är som ett rivjärn i jämförelse.

Theo är hos sin mormor nu, hon hämtade honom kvar över nio. Jag har finjusterat ett arbete som jag precis har skickat in, och nu ska jag ta fram den andra boken och läsa igenom ett kapitel. Räknar inte med att jag hinner skriva så mycket, men då har man i alla fall läst det och är förberedd till nästa vecka.

I onsdags kväll fick vi besök av Ida, Patrik och Felix, det har jag nog glömt berätta. Theos nya bästis blev Patrik. Han fick heta både Pate och Putte, haha. Felix har blivit så stor nu så snart kan han vara med och busa på riktigt. Theo var lite skeptisk till att han skulle vara med och bygga lego.








Goa grabbarna!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jupp nu går det undan med bygget. Om 3 månader kan vi förhoppningsvis flytta in längtar

Postat av: Helena

Tack så mycket :). Hur hade ni det här i götet? Vad gjorde ni för roligt?

2009-02-22 @ 14:50:02
Postat av: Anonym

tack för din fina kommentar...man känner så mycket ibland....man tänker en massa...

gör du med de?

hoppas de va kanon i gbg! KRAM

2009-02-22 @ 15:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback