Äntligen!

Idag, efter att jag hade pluggat hela dagen hemma och varit i skolan, så hämtade jag ut vår älskade kamera som varit på service en vecka eller så. Nu funkar den utmärkt igen, och ingen är gladare än jag. Inte alls lika kul att ta kort med den gamla vanliga digitalkameran.

Efter jag hämtat ut den så hämtade jag Theo på dagis för att sedan brumma vidare och hämta Thilda i stan. Behöver jag säga att det blir en del körande här eller? Ge mej en bensinsnål bil, tack. Micke fixade maten när vi kom hem och sen blev det lek utomhus med grannarna. Efter en timme eller så var vi frusna och gick in och tog en kvällsfika innan det var dags för sängen för barnen. Eftermiddagen/kvällen blir så himla kort när man kommer hem så sent (16.30), vilket vi inte är riktigt vana vid.





Kommentarer
Postat av: Helenafena

Åh det är så irriterande när kameror och såna där elektroniska saker går sönder. Brukar vara så lång väntetid för att få tillbaka skiten när det varit på lagning :(

2009-02-11 @ 08:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback