Rea shopping

Egentligen ska man ju vänta tills det blir halva reapriset men jag passade på att shoppa en del nu istället. Tyckte det var dåligt redan nu med fina kläder så jag roffade åt mig det jag hittade som jag tyckte var fint och som fanns i rätt storlek. Blev mest större kläder eftersom det inte fanns nånting i storlek 104 som Theo har nu. Ingenting.


Fleecejackor till barnen, ser ut som Theos är större än Thildas men det
är såklart tvärtom i verkligheten =)


Fyra stycken tröjor till Theo


Ett par byxor till Theo och två par till Thilda. Hon hade behövt lite tröjor
men fanns bara klänningar typ!? Ska tjejer bara ha det eller? Näee..

Köpte även lite underkläder till mig och allt detta fick jag för under tusenlappen! Inte illa pinkat ändå.

Kommentarer
Postat av: johanna

tjena jonna!

allt bra??fina kläder!!!

om fleejackorna va dom på rean???

är det dom man kan ha i fix jackorna???



vet du om dom brukar rea utfix jackorna???

kram

Postat av: johanna

HEJ jonna!!hade ni en trevlig nyår???

ville bara säga att du är välkommen hem till mej den 27jan kl 18:30 på me and i party!den nya kollektionen släpps då!!!!

kram

2010-01-01 @ 19:37:12
URL: http://bebisfisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback