Ledig helg med massa att göra

Idag började vi dagen med frall frukost hos Theos mormor. Tillbringade ett par timmar där och Theo hann även mumsa glass och busa en massa såklart. Micke har börjat tapetsera i köket och det lär väl bli klart under morgondagen.


Tapeten gör sig inte riktigt rättvis på bild.. Precis nyuuppsatt och bubblig me.


Tro nämligen inte att han kunde viga hela dagen åt det, utan Therese, Jonah, Annelie och Andreas har varit här också. De har bakats pepparkakr och jag lyckades bygga ett pepparkakshus - som gick sönder.


Nyklippta sötaste bagaren! Fick tag på precis sådanaljusstakar jag ville
ha också, (ni ser en av dom i fönstret) på Maxi.

Medan alla andra gick ut i lekparken som ligger på andra sidan gatan så började jag med maten. Gissa vad det blev idag?


TACOS - smaskens.

Nu fick ni er en liten kik på hur det ser ut i vårat kök också. Det är fortfarande en del småfix kvar att göra, men man blir väl aldrig färdig?

FÖRE:




EFTER:



Inte den ultimata efter bilden. Var inte meningen att jag skulle lägga ut det nu, men ni får stå ut med disk på diskbänken tills vidare ;-)

Så i morgon blir det till att fortsätta i köket, baka mer lussekatter och åka in till stan en runda tror jag bestämt. Vill se lucia tåget så man får massa julstämning i livet, tss. Ledig helg men fullt upp ändå!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej, köket blev superfint- duktiga ni har varit =)

2009-12-13 @ 13:38:05
Postat av: Josefine

så fint ni får det :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback