Vinden har vänt

Idag blåser det inga kalla nordanvindar så nu njuter jag för fulla muggar av att kunna ligga i solstolen på uteplatsen ocj bara njuta. Satte mig vid Theos lilla minibord här i skuggan för att kunna uppdatera lite. Micke och Thilda är ute nånstans med Mattias oc h Hanna och Theo ligger inne och sover. Jag ha kollat igenom all reklam och njutit av lugnet, vilket jag också ska fortsätta med. Dom stunderna är guldvärda.

Detta vädret lockar ofta till grillning och idag blir det flintastek och någon god pastasallad till. Måste passa på att tipsa er om fetaost med vitlök och persilja, den är sjukt god.

Ha en underbar dag allihopa, för det ska jag ha. Blir shopping på lindex sen också förresten, återkommer om inköpen. Har rabattkupong och då måste man ju handla ;-)

Kommentarer
Postat av: Elin

DEN fetaosten är GULD värd! ; ) Ha en bra dag!

Postat av: ♥ Bonkan

Åååh ja grillat är alltid så gott :) D kan man lätt leva på under somarn :) Vi kan väl grilla tillsammans ngn dag?? :) LÄnge sedan vi hälsade på er!

2009-04-20 @ 18:35:05
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback