Valborg

Nu är vi precis hemkomna från en jättetrevlig kväll hos Marie (och Andreas, men han jobbade tyvärr). Ida och Patrik var också där, och så alla våra små grabbar förstås ;-) Theo och William som är nästan lika gamla lekte jättebra ihop så det var roligt. Vi har grillat, ätit god paj och massa annat gottit. Nu ska strax Micke köra till jobbet för att jobba natt och Theo slocknade som en sten i bilen på vägen hem, så snart är det bara jag kvar. Tänkte prova och se om jag vågar sova själv i natt, så jag la Theo i hans säng nu. Fattar inte varför man blir mörkräddare med åren.

I morgon får vi se vad vi hittar på, ska nog ta och storhandla i alla fall. Hoppas att vädret blir fint så man kan vara ute hela dagen. Måste lägga lite tid på engelskan i morgon också. På tal om skolan. Nästa helg ska vi nog ha lite tjejkväll hos en tjej i klassen. Skulle nog vara fem tjejer från klassen så det blir kul!

Händer mycket nästa vecka. Möte med chefen, handledarutbildningen, leklandet, "klassfest" och utefixardag på dagis. Vi ska göra ett litet "land" där vi ska plantera olika grejer, de ska få en liten bensinstation, en affär, rep att balansera på i lilla skogen och massa annat skoj. Ska även grilla lite korv och så tillsammans.

Sist men inte minst, vi ska även hämta vår nya bil. Det ska bli SÅ underbart.

Godnatt mina vänner, hoppas ni haft en lika trevlig valborg som jag!

Kommentarer
Postat av: Thessan

ååh vad blev d för bil nu då?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback