Lucky me


Som bor i en by med så härliga omgivningar. På promenad runt orrekulle
häromdagen.



Som har en underbar son som själv tar fram äggen och knäcker dom om han
vill ha pannkaka;-)
Kolla smilegroparna- underbara.


Som har världens bästa faster med sambo som var så gulliga och hade
skickat blommor med bud som stod utanför dörren i går morse.
Blev ju
som att ta studenten på nytt nu ju, tss.



Bilderna blir inte dom bästa nu eftersom kameran är sönder. Tömde den på bilder nu så ska jag ta mig i kragen och lämna in den - bättre sent än aldrig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Jonna till din undersköterskeutbildning. Du har nu officiellt allt, utbildning, bil, "hus", barn och man...=) Grattis! Kram

2009-04-22 @ 19:04:03
Postat av: Anonym

Åh vilken vacker bukett.

2009-04-22 @ 20:50:06
Postat av: lo

2009-04-23 @ 15:33:39
Postat av: Anonym

Hej jonna. Ville bara tala om att de är jag som skickat de förra meddelandet, du vet, grattismedelandet. Glömde ju skriva mitt namn =)

Ha de bäst!

2009-04-23 @ 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback