Kolla tungorna och shopping

Efter jobbet idag ville jag inte tillbringa hela eftermiddagen/kvällen inne så vi höll oss mest ute. Maten tillagades därför på grillen.



Barnen lekte och hade kul. Och som rubriken löd: Kolla tungorna!









Gick en kvällspromenad också och hämtade ut ett paket ifrån HM. Fick bara en t-shirt till Thilda med Hello Kitty på denna leveransen, och så fick Jennie det hon beställde, resten kommer i slutet på april och maj. Det är ju så att våren och det fina vädret för med sig ett enormt shoppingsug. Var på stan med Jennie i fredags och hittade lite kläder till mig själv och en fin vas. På lördagen blev det en tur till IKEA eftersom vår hall behövde sig en makeover.



Häromdagen tog jag och Theo oss en runda till Lindex eftersom jag hade en 30% på valfritt plagg och en 25% på hela köpet. Så för under 500 lappen blev det ett par jeans, ett par jeansshorts, en kortärmad skjorta, en t-shirt och sju par kalsonger till Theo. Ja menar har man rabattkuponger MÅSTE man ju handla. Men det är ju alltid bra att börja handla upp ett lager inför sommaren i tid =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Så härliga bilder!



Javisst blir man shoppingsugen med det fina vädre. Konstigt :).



Har du lyckats skriva ut din 25%-rabatt-kupong. Hur?? Eller var det inte den man fick när man reggade mailen? För när jag skriver ut blir den halv och jag lyckas verkligen inte. Helskumt!

Tror inte Lindex tar emot den så ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback