Helgen

Nu lider helgen mot sitt slut och redan klockan två idag börjar min nya arbetsvecka. Innan dess ska vi hinna med en promenad tänkte jag och så ska vi äta lite tacos. Micke sover idag så Theo får vara hos sin morfar en stund sen tills hans pappa vaknar. Han får även vara där ikväll eftersom Micke börjar klockan sju igen och jag slutar 21.30. Ska bli skönt sen när man börjar som timanställd och det inte behöver bli några krockar. Jag ska visserligen inte klaga för det är bara vid två tillfällen på 4 veckor det blivit det, allting kunde lika gärna krockat.

Igår blev det en runda till stan för mig och Theo där vi träffade Malin. Blev även en tur till Lyckeby marknad så Theo fick åka karusell. Annars njöt vi mest utav det fina vädret och gick inte in förrän klockan var nästan åtta. Synd att inte solen lyser idag också, det är ju så mycket roligare att vara ute då. Igår kom Theo på en bra teknik på Thildas sparkcykel så nu är han rätt snabb med den. Får ta och köpa en till honom också nu med andra ord!

Bilderna får tala för sig själva. Dom är från i fredags.











Theo ville sitta vid nya bordet. Igår oljade jag det så nu står det ute på baksidan och det var även ett gulligt parasoll till.


Utemöblerna har åkt fram och här är vi i full gång med att torka av dom och
allt det dära. Där det vita bordet står har vi et nya lilla bordet nu och det vita
står på framsidan istället.

Nähe nu står Theo vid dörren och vill gå ut.


 


Kommentarer
Postat av: Fia

Hur mkt kostade det bordet och var köpte ni det? Jag hade med tänkt köpa ett och ha på altanen, fast jag har lite andra förslag oxå ;).

Postat av: katta

du är utmanad!

2009-04-06 @ 21:09:51
URL: http://katariiiiina.blogg.se/
Postat av: freja

fint bord!

2009-04-07 @ 10:10:11
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback