Vår duktiga kille!

Igår kväll fick Theo ett ryck och började gå på pottan och kissa. Innan har jag ju som sagt fått vara lite observant, och det har gärna kommit en skvätt på golvet först. Men igår sprang han runt som en yr höna och letade efter pottan och sa att han skulle kissa. Alltså måste han ju kommit på hur det känns innan man ska kissa.

Så idag när vi varit inomhus har han varit utan blöja hela tiden och gått på pottan, har bara hänt en endaste olycka. Visst är han duktig? Han fick tre tuffa kalsonger utav sin mormor också. Mormor, morfar, morbror D och morbror T med flickvän J har nämligen varit här och ätit idag. Dom jobbade ju hela dagen så tyckte dom kunde slippa stå med maten efter jobbet också.

Thilda är också här över natten idag. Theo blev så glad när hon skulle komma! Medan vi väntade på henne så målade jag och Theo hans ena hand och fot med vattenfärg och gjorde tryck på ett papper. Så det fick Thilda också göra sen när hon kom hem med sin pappa. Gick även ut i det kalla höstvädret ett tag och busade. Slutade med att jag satt med en kopp varm choklad här ute medan barnen busade, för att jag också skulle hålla värmen. Micke och Markus körde på kaffe, men jag bojkottar det minsann - äckligt.

Nu hoppas vi att barnen sover gott efter allt bus. Dom fick även prova på att spela Wii - bowling. Jag, Theo och Thilda fick vara på ett lag. Förstår inte varför ingen annan ville spela med dom? Haha. Dåliga förlorare!


I morgon ska dom här tre busfröna få busa på leklandet


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja fläckar syns nog på vilken färg som helst, beroende på vad det är för fläckar..



En av anledningarna till att vi fastnade för denn var priset. Den är sänkt med ett par tusen nu och det är ju inte fel :).

Postat av: Fia

Glömde ju säga att Theo är jätteduktig med pottan!

Kul när det går framåt!

2008-09-13 @ 09:26:36
URL: http://fiansess.blogg.se/
Postat av: Lina

jaa dom e verkligen toppen! Nu ska vi bara köpa en täckskiva som sagt, så e ytterligare ett projekt klart bockar av från listan :P



Hoppas ni haft en bra dag på leklandet! Vill se bilder sen ju! :D kram

2008-09-14 @ 19:35:53
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback