Vår dag

När klockan knappt hunnit bli nio hade vi hunnit med alla morgonbestyr inkulsive ett bad för Theo. Vid den tiden var vi på väg hem till min mamma för att hämta min mobil som jag glömde där igår. När vi hämtat den gick vi vidare till öppna förskolan där vi inte varit sen i våras. Det var en del välkända ansikten och en del nya, trevligt. En mamma och hennes dotter har vi träffat en del när vi gick på baby café, barnen gick på samma dagis ett tag och jag har träffat mamman vid ett besök på akuten eftersom hon är sjuksköterska där. Så det var trevligt att prata lite!

Sen sprang vi hem och gjorde pannkakor. Theo fick en mini-pannkaks-tårta med glass och sylt - lyx. Efter maten va han dödstrött så Micke körde han t min lilla mamma som skulle passa honom medan jag var hos frisören. När jag var färdig hos frissan åkte jag till min lille prins och sen åt vi mat där. När vi kom hem var vi här utanför och busade i skogsdungen och Theo cyklade omkring lite. Testade att vara ute utan blöja och då hände deten liten olycka, men det var ju första gången och vi hade ju nära hem så det var ingen större skada skedd. För övrigt är han duktig och både kissar och bajsar på pottan. Stolt.

Avslutade kvällen med lite bus inomhus och mys i soffan till Sing a long. Theo slocknade vid tjugo över åtta och sen dess har jag bara slappat. Och hängt lite tvätt också faktiskt.


Höstfint i krukan på framsidan - planterade förra veckan eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback