Tiden går fort

Dagarna springer iväg och nu var det måndag igen. Helgen bjöd på diverse olika festligheter. I lördags var det himla härligt väder så då passade vi på att vara ute en massa. På eftermiddagen kom Tommy och Theo och på kvällen åkte vi till mina föräldrar. Där bjöds det på kräftor, räkor, ostar och olika tillbehör. Mina syskon var också där och Jennie me. När Theo slocknat spelade vi Med andra ord. Måste ju vara världens roligaste spel alltså.

Igår åkte vi på Bomässan som var i stan, men blev rätt besviken faktiskt. Efter det hämtade vi Thilda, handlade och åkte hem för att förbereda för kalas. Bakade hallon- och blåbärspaj och min snälla mamma gjorde äppelpajer. Till det hade vi glass och vaniljsås och så lite småkakor. Fick pengar, strumpor, underkläder, presentkort på Cervera och blommor - perfekta presenter. 



Jag och min prins  

Fick ju även klippning och slingning utav Micke så nu är jag lite ljusare i huvudet och så var det riktigt skönt med en riktig genomklippning. Men varför får man aldrig till de lika bra när man tvättat håret sen? Är alltid som mest nöjd när man går ifrån salongen. Bara jag som är sån?

Idag skulle Ida och Felix kommit men det körde ihop sej en massa. Så när Theo vaknat blir det nog en runda till stan. Känner att jag måste hitta på något, är så sjukt uttråkad. Huvudvärken börjar krypa på också eftersom vi suttit inne hela dagen idag. Så utetid är prio ett i eftermiddag. Sen ska man laga någon mat också, alltid lika roligt. Till lunch blev det skinkrullar. Smördeg med rökt lönneberga skinka, ost och purjolök. Serveras med sallad till - mums.

Kommentarer
Postat av: helenafena

Ett stort grattis på födelsedagen. Hoppas du får en jättebra dag!

Postat av: Thessan

Grattis grattis :)



Åååh nej jag e likadan när d gäller besök hos frisören! Fattar inte varför man inte kan få till d likadant själv :( haha

2008-09-22 @ 19:12:48
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja ensamheten är skrämmande verkligen!

Men det dröjer inte såå länge till iaf. Har vi klarat 4,5 månad ska vi nog klara ett par veckor till :). Men man är ju lustig. Ju närmare målet man komemr, desto jobbigare känns det :).



Fin du blev i håret!

Jag ska äntligen klippa mig på torsdag. Ska bli underbart!! :)



2008-09-22 @ 19:50:13
URL: http://fiansess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback