Shopping, shopping

Det blev en lång dag i går. Vi körde vid sju och kom hem vid nio typ. På hemvägen gjorde vi även ett besök på Växjö sjukhuset för att hälsa på min lilla morfar som ska opereras där idag.

Tänkte bjuda på bilder på shoppingen igår, så nu blir det ett låångt inlägg.



Theo fick några mjukisbyxor, en pyjamas, 2 par vantar, massa strumpor och kalsonger.
Min snälla mamma köpte också massa fina grejer till Theo men dom har hon hemma.


Till Thilda blev det ett par tuffa jeans och ett par leggings i klädväg. Blev riktigt
besviken på utbudet av tjejkläder. Sen blev det lite hårgrejer också - diadem och
hårspännen.


Oj vad svart :) En kofta av lute längre modell, mjukisbyxor, leggings, massa
vanliga strumpor, ett par såna där långa strumpor som e snyggt att ha till leggings,
bh och..


.. en jacka. Den gör sig inte så bra på den bilden, men den ser ut som Everest
jackorna ungefär. Fast mycket billigare då, endast 249:-.


Ett par snygga stövlar hittade jag när vi gick in i en butik utanför Ge-kås.

Mer från Ge-kås..


Mariokart och bil grejer som Micke ville ha.


Dukar till Theos kommande kalas, jättekritor och 2 barnskivor.


En Emil film som fattades i samlingen.


Pussel som förmodligen kommer att plockas fram någon dag när vi har
tråkigt. Man behöver ju inte få allt på en gång. Resten är en del av de julklappar
och födelsedags presenter jag köpte till alla kidsen som fyller år och som vi
byter julklappar med. 


Theo ska få bilgarage när han fyller år utav oss.


Papper måste man ju ha att slå in alla klappar och presenter i också.


Och eftersom jag lovade Ida att visa allt så ska du även få se detta utplocket ;)
Här ser ni ju även vad vi ska äta till middag idag, nämligen torskfilé.

Resten av grejerna tänker jag inte visa här eftersom föräldrar till barnen som ska få dom läser här! Men det blev en hel del grejer och bilen va fullastad. Vi hade så trevligt, så trevligt. Lagom övertrötta mot slutet och ont i fötterna (okej då, hela kroppen) hade man också. Men det är ju så det ska vara.


Kommentarer
Postat av: ida

hrmf! du glömde alla priser :P haha

2008-09-30 @ 20:22:25
Postat av: Thessan

Haha jaaa d va lite shopping d du :P Fasen vad jag blir förväntansfull nu ;) haha

Postat av: helenafena

åhh vad kul med Ullared. Finns det något roligare egentligen??? tror inte det. hahaha

2008-09-30 @ 22:44:46
URL: http://...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback