Ny bil och förkylning

Idag sålde vi vår lilla pärla. Men Micke var ju inte sen på att hitta en ny bil, så i morgon är inte jag och Theo "fast i byn" längre utan då har vi en v70 vi kan brumma iväg med. Man blir ju sjukt bekväm när man har körkort och är van vid att ha bil, så då blir det inte att man tar bussen. Som tur väl var så blev det ju bara en bilfri dag och idag hade vi inte behövt den ändå.

Eftersom Theo är förkyld så skulle han inte till dagis idag. Får se om han är bättre till torsdag, i så fall ska han dit då. Han hade inte behövt vara där på hela veckan och bara en dag nästa vecka, men dom på dagis tyckte det var bättre att han kom t.ex. tisdag och torsdag dom veckorna istället då. Men vi ska nog köra på tisdag och onsdag istället, för på onsdagar har dom utedag. Dom är ju såklart ute varje dag men på onsdagar gör dom mer utflykter, är i skogen och äter ute. Dom har en sån där stor wokpanna, så kocken Frida lagar maten över öppen eld då och så sitter dom vid små bord ute och äter - mys.

Har en hemtenta för tillfället, som ska lämna in nästa onsdag. Skulle behövt jobba med den men skjuter på det tills i morgon. Ska faktiskt gå och lägga mej nu, i tid för en gångs skull. Känner att jag har för lite att göra med skolan nu, jag jobbar mycket bättre under lite mer stress och press. Lagom stress ska det såklart vara!


Ett år sedan på ett ungefär - min lille älskling

Kommentarer
Postat av: Lina

ahaa.. Lennart Nilsson menar du? Jag har hans bok om Graviditeter.. urtuffa bilder, man fattar det inte lixom! Hur får han till det?? :D





Postat av: sandra

Du är klok Jonna! =) Fin Theobus är!

2008-09-03 @ 12:59:20
URL: http://www.finpixia.se
Postat av: Linda

Ja, bastasjö. Vilken avd går din lille på?

2008-09-03 @ 14:47:10
URL: http://lindizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback