Mörkt som natten

En sån här regning, mörk och trist dag hade man ju bara velat sova bort. Hade underlättat lite om vi kunde stigit upp typ nu istället för halv sju. Då hade inte två timmar redan gått och vi hade kunnat fördriva förmiddagen utan problem. Eftersom jag hade tänkt åka på marknad i Lyckeby och tillbringa dagen utomhus så sprack ju alla mina planer och som det ser ut nu så finns det bara en sak att göra - städa. Gud så tråkigt!

Micke sover eftersom han jobbat natt så då är det extra drygt att bara vara hemma. Vi brukar alltid hålla oss borta då, eller så är Theo på dagis och det är "en vanlig dag". Kom på att vi har ytterligare ett problem. Vi har inga stövlar hemma till Theo, dom är på dagis. Överallt där jag har varit har dom varit slut i hans storlek, så vi kanske skulle åka en runda sen och se om dom fått in några helt enkelt. Så kan vi hoppa i vattenpölar sen. Det gillar Theo!





Kullerbytte övningar. Lyckades inte få något kort på det, men Theo ställer sej på händerna och skjuter upp benen i luften. Ja, står på händer helt enkelt, fast med böjda armar och benen rakt ut istället för rakt upp eller hur man nu ska säga. Han kan han.

Kommentarer
Postat av: Helanafena

Ja vi får se hur det blir. Min hyra är så billig så jag ska försöka stå ut i den till Juni. Det känns förhoppningsvis bättre när jag har fått ordning på skiten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback