Min älskling

Fick en förtidig födelsedagspresent av min älskling idag. Klippning och slingning i morgon klockan 14. Gissa om jag blev glad - och överraskad. Ska bli så härligt att göra något åt håret nu efter sommaren. Det behövs verkligen!

Har haft en bra dag. Jätte trevligt med besök, men Theo har gått mej på nerverna. Han testar såklart gränser hela tiden och ibland önskar man bara att han kunde öppna öronen och lyssna. Men det är väl så det ska vara i denna åldern - var tid har sin "charm".

Han är trots det världens bästaste underbaraste Theo!








Lite bilder ifrån Mollösund i somras. Det var verkligen äkta avkoppling! Så himla mysigt, fint ställe. I måndagens avsnitt utav Singelmammor så filmade dom därifrån eftersom en utav mammorna kommer därifrån - lite roligt att se.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det blir nära förlossningen så ja håller tummarna att ja får smita in där=) jag ha bara sjukvård kvar o hade tänkt vara färdig nu men då ha dem lagt praktiken i november o den kan inte jag påverka tyvärr:S ja måste läsa alla kärnämnen först me innan ssk så det blir inte förren tidigast nästa höst i så fall ..läser samhäll oxå just nu men de ha alla matte och eng och dem kvar ..suck ..du ha em pluggat på bra ju, du läste väl under sommaren me? ville du me bli barnmorska? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback