Lugnet efter stormen

Åkte till leklandet i lördags och hann busa sisådär en halvtimme med barnen innan det sög till i bröstet och hjärtat skenade iväg i närmare bestämt 160-170 slag per minut. Micke fick köra mej till sjukhuset och där blev jag inlagd, fast bara över dagen som tur väl var. Efter ett antal prover, en obehaglig undersökning och insprutat läkemedel för att få hjärtat att göra omslag så låg man där ett par timmar - trött som ett soll. Älsklingen kom och gjorde mej sällskap när dom lekt färdigt på leklandet och när Thilda lämnats hos sin mamma och Theo hos mormor och morfar.

Enligt läkarna så var det bra tajming på detta (lite ironiskt sagt då såklart) eftersom dom nu fick klockrent resultat på undersökningen dom gjorde. Så nu ska jag till läkaren den tjugofjärde så får vi se vad han har för roligt att komma med.

Sen blev helgen lugn som få. Sov ut ordentligt på lördagnatten, närmare bestämt från 22-10, haha. Sen blev det mys med Theo, en promenad till ån och vidare hem till mormor och morfar för att leta mask. På kvällen fiskade vi tillsammans med Mickes kusin också. Tur var väl det för han stod för fiskandet kan man ju säga. Jag och Theo letade mest sniglar och tittade på får och hästar. Men lite fick vi också hålla i spöet.

Bilder kommer senare, har pluggat hela dagen och nu ska jag hämta Theo.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Låter himla otäckt :( Hoppas det inte är något allvarligt!

Postat av: Lina

ojda det där låter inge vidare ju :( Hur mår du nu då? Bättre antar jag.. (eftersom du e hemma o så :)



Härligt att få sova ut, skulle jag med behöva ;) är dock omöjligt. Vaknar av mig själv vid 7-tiden oavsett! *Drygt när man KAN sova längre... men men..



kramis

2008-09-15 @ 17:58:34
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: emmzy

usch det lät inget vidare :( hoppas det blir bättre och inte är något allvarligt!

2008-09-15 @ 18:17:54
URL: http://emmzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback