Leklandet is the shit

Man har så kul på Leklandet, barn som vuxen, så tror minsann vi ska investera i ett 10-kort där. Tyvärr kunde jag inte vara med så länge i lördags men här kommer i alla fall lite bilder.


Jag, Thilda, Therese och Jonah kör bilar


Theo har fått soppatorsk ;-)


Två klätterapor som hade bråttom upp för att åka rutchkana


Här åker Theo en utav rutchkanorna. Den hade dom nog hällt såpa på, men
det tyckte Theo om =)


Fin syskonbild


Thilda


Theo bus

Blir tuffa bilder bland alla färgglada bollar! Skulle bara haft en systemkamera också. Sist vi skulle köpt en så drog han sig ur, han som skulle sälja den alltså. Men eftersom Micke rensat förrådet och lagt ut massa skit på tradera och fått in ett par tusen på det nu, så kan jag ju få en när jag fyller år, eller hur? *blink blink* Näe hade faktiskt tänkt att han skulle få bjuda mej på årets love trip i december. För vi kör väl en favorit i repris Angelica? Med utgång.
För er som inte vet så var jag, Micke, Tommy och Angelica i Malmö förra året i december. Shoppade julklappar och annat skoj, åt på restaurang, sov på hotell Hilton och käkade hotellfrukost. Hade det bara väldigt bra helt enkelt!

Jag fyller faktiskt år på måndag, om en vecka, men konstigt nog så är nog Theos kalas om ca 2 månader mer genomtänkt än mitt (eventuella) kalas. Önskar mej ett namnsmycke, presentkort, underkläder och en ny handväska.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Klart vi gör det, men vi kanske skulle ta Göteborg denna gången? Suertrevligt var det iallafall förra gången, lovar att vi ska försöka orka med en utgång också hehe. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback