Fortfarande sjukt

Här hemma är det fortfarande lugna gatan eftersom Theo är sjuk. Fick en tid klockan tre till en läkare eftersom det är konstigt att man har hög feber flera dagar utan att det finns något märkbart som orsakar den. Har mina misstankar om öronen, men vi får väl se.

Klockan är bara tjugo över tolv och jag har dammtorkat, bäddat rent, tvättat ett par maskiner m.m. Theo har sovit en timme och lär väl inte sova mer. I vanliga fall får man väcka han efter en och en halv timme, men inte nu när han är sjuk. Sover knappt på nätterna och bara en timme på dagarna. Konstigt. När man har ont i öronen så gör det ju som ondast när man ligger ner, så det stärker mina misstankar lite.

Fram till klockan tre lär vi väl inte göra så mycket. Jag plågas med ständig huvudvärk och den lär ju inte försvinna så länge jag får tillbringa mina dagar här inne..-uttråkad, javisst. Men så är det med sjuka barn. Tyvärr jobbar Micke 7-19 både idag och i morgon så inget vuxet sällskap har man heller. Både mitt och Theos hår ser ut som svinto efter allt soffliggande - haha.

Nej nu ska vi bygga lite med lego en stund.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hej! Måste fråga dig, vilket datum i oktober får man barnbidrag??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback