En vanlig dag

Theo var helt omöjlig på morgonen idag. Det var inte mycket som var bra då inte. När jag borstade hans tänder brast det totalt och han blev helt förstörd. Efter att ha plågat han med en snabbdusch eftersom han kissade på golvet när han blev så arg, så ville han sova. Klockan var då kvart över tio. Han somnade som en sten och sov i lite mer en två timmar. Eftersom klockan inte var så mycket fick han sova så länge han ville för engångs skull.

Tänkte genom lite bilder visa er hur en dag kan se ut här hos oss!


Morgonmys på soffan. Här går Theo och lägger sig själv när han inte orkar
vänta längre på att mamma eller pappa ska komma upp ur sängen.


Vi leker mycket med duplo. Theo koncentrerar sig med tungan mitt i mun.


Vi plockar fram sånghäftet vi fått ifrån dagis med sånger dom sjunger där.
Här sjunger vi "lilla hästen plopp, red ut i galopp, backe upp och backe ner.."
Därav springer hästen upp och ner på armen.


Perfekt att använda sig utav alla bondgårdsdjur. Theo tar ett djur - jag sjunger
en sång.


Kurragömma har blivit poppis. Oftast så sticker det ut ett par ben och en rumpa
under ett täcke eller stor kudde.


När det vankas film är han som förstelnad! Pippi är fortfarande favoriten.


Baka och laga mat är roligt!


Sen måste man ju passa på att trotsa mammas och pappas "regler" också
om dom skulle passa på att göra annat medan man äter glass.

Sen leks det med bilar, tågbanan och pusslas en del också. Och massa annat såklart. Så det är lite av vad vi gör när vi är inomhus det. Kan dokumentera Theos favorit sysslor utomhus framöver och visa det också!


Kommentarer
Postat av: Helanafena

Vad roligt att göra såna teman på sina inlägg. Påhittigt :).



Vad söt han är.

Postat av: Thessan

Kul att få se lite bilder & så tycker jag :) Han är ju så söt trollungen :)



Svar från min blogg : Hehe jaaa eftersom vi inte har någon riktig bäbis så får vi ha djuren som det ;) & Lizen är ju ifs fortfarande en bäbis ;)



Jag ska försöka vara starkt men det är så jävla tråkigt när en vuxen människa inte har något vett i kroppen :S Jag fixade present & la ner tid på det medans mina bröder bara gav mig pengar & typ struntade i vilket :S Har inte ens fått något tack av henne! Jag gjorde helt enkelt ett misstag som blev övertalad att komma dit.....Men nu är allt över & jag ska inte beblanda mig med den delen av släkten alls.....Jag mådde bra innan när jag inte hade kontakt med dom under några månader så det är bara att fortsätta så antar jag. Det blir Annika nu för min del, inte mamma.

2008-09-07 @ 10:02:27
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback