Dötid

Jag har alldeles för lite skolarbete att göra och alldeles för mycket dötid nu känner jag. Ska göra mej i ordning och hämta Theo lite tidigare, han har tid till tre idag. Sen ska vi åka till blomsterlandet och köpa lite nya höstblommor och sen till City gross o handla. Får väl muta han med en glass eller något, han gillar inte att handla.

När vi var i Helsningborg på Väla började han protestera så fort vi gick in i en klädaffär - det bådar inte gott. Jag har faktiskt haft tur, Micke är inte alls sådär tråkig när det gäller shopping. Han åker till IKEA lika gärna som jag och följer gärna med en runda på stan. Sen att han och Theo väntar utanför affären ibland, det gör mej absolut ingenting, tss..

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hahaha dom är iaf med som sällskap ;) Hur gick det med handlingen idag?? ;) Riktig rally kille jö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback