Bus och potträning

Det blev dagis för Theo idag, men inte så länge. Hämtade honom lite efter ett redan och efter det hämtade vi Thilda också. Så efter att ha pluggat hela förmiddagen så blev det en eftermiddag med fullt ös. Fram tills jag skulle jobba - trist! Micke och barnen åkte på kalas till barnens farfar och dom var helt slut när dom åkte därifrån så dom hade nog haft det jätteroligt.



Ett tag satt dom och lekte så fint på rummet att jag knappt vågade gå in och ta kort


Vi har börjat potträna lite smått nu i sommar och det har väl gått lite sisådär. Oftast så kommer det lite kiss på golvet och sen resten i pottan. Men vi tar det i Theos takt, mycket mer kan man inte göra. Idag när Theo och Thilda busade runt så ropar Thilda helt plötsligt att Theo har bajsat! Suck tänkte jag - bajs på golvet. Men vet ni, han bajsade i pottan! Tänk att man kan bli så stolt över en liten bajskorv, haha. Eller näe, över världens duktigasta lilla kille var det ju såklart! Så nu ska vi nog kämpa lite extra med pottan, för vem vet, det kanske inte bara var en engångsförteelse.


Mammas och pappas älskling

Kommentarer
Postat av: Thessan

Syrran motiverade nog honom ;)

Postat av: Lina

Åh vilken duktig kille! Förstår att du blev stolt över korven, hihi :D



Ninni är inte ett dugg intresserad av pottan än så länge, så vi väntar nog tills nästa sommar innan vi kör igång träningen på riktigt.



Mys med syskonkärlek. Störthärlig bild på Theo och Thilda - med theo mitt i tågbanan :)



ha en skön dag!

2008-09-05 @ 06:31:00
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback