Utmaning

SAKER OM DIG SJÄLV:

1. Är du singel? - Nepp

2. Är du lycklig? - Joo

3. Är du uttråkad? - Uttråkning är min olycka i livet så jag försöker vara det så sällan jag kan

4. Är du ledsen? - Nej da

5. Är du italienare? - Eh nej

6. Är du cooling? - Nja


 DITT KÄRLEKSLIV:

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Till viss del

2. Har du någon gång blivit sårad? - Ja det har vi nog alla

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Jo

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? - Förmodligen

5. Har du strulat med någon under de tre senaste veckorna? Näe det vill jag nog inte kalla det

6. Gillar du någon just nu? - Jajamensan


SENASTE:

1. Telefonsamtalet du fick? - Min pappa

2. Personerna/personen du var med? - Theo, mamma och pappa

3. Roligaste grejen som hänt? Den passar jag på

4. Personen du senast smsa med? - MIn älskling

5. Du tillbringade natten med? - Theo kom och kröp ner hos mej i natt - myys

6. Du kramade? - Theobus


Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Jaa =) Hoppas du får en bra dag! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback