Utmanad

Jag har blivit utmanad av Angelica och eftersom jag bara ligger hemma och har tråkigt så passar ju det bra. Micke var så snäll och tog med sig båda sina barn ut till Hasslö så jag får vila mej frisk.

1. Vad heter du? Jonna Maria Josefine Närkfors
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag är nog en Jonna faktiskt 
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Hette Josefine första veckorna i mitt liv
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfru
5. Vilken årgång är du? -86a
6. Vart bor du? Nättraby
7. Bott utomlands? Nepp
8. Flyttat antal gånger? Åtta gånger 
9. Vart skulle du vilja bo? Trivs bra här
10. Vilken skolklass? Läser till undersköterska
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Om jag bara visste. Jag vill göra något viktigt. Så att jag själv får känna mej viktig och att det jag gör är viktigt för andra.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
172 kanske
2. Hur mycket väger du? Har inte vägt mej på en hel evighet
3. Hårfärg och frisyr? Blond och lagom långt och lite uppklippt
4. Ögonfärg? blå-gråa
5. Mest nöjd med? Att det inte syns att jag varit gravid
6. Minst nöjd med? Fötterna
7. Skostorlek? 39
8. Glasögon? Näe men skulle nog behöva ibland
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Har haft i navlen

FAVORITER
1. Filmer? Oj det finns många bra. PS I love you va grymt bra!
2. Låtar? Finns för många bra för att nämna en
3. Årstider? Vår/Sommar
4. Mat/dryck? Lövbiff är fint och till det föredrar jag cola.
5. Djur? Inte några, men ser mej själv som gudmor till lillebrors hamstrar, haha.
6. Färg? Svart, brunt och vitt.
7. Parfym? Kommer inte på vad den heter nu...
8. Tv-program? Oj, det går ju så himla mycket bra på TV nu. Singelmammor är bra. Maria Wern, DH, Greys anatomy, Ensam mamma söker osv..
9. Ämne i skolan? Medicinsk grundkurs var roligt
10. Sysselsättning? Pluggar, jobbar och umgås med familj och vänner 

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Min nya Ullaredskopia av Everest =)
2. Vad använder du just nu för skor? Till den jackan- gympadojjor. Annars svarta stövlar eller stövletter!
3. Favoritfärg på kläder? Svart
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull kanske
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Behöver en massa baskläder typ linnen och toppar
6. Favoritaffärer? Gina och HM kanske
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte mycket alls
8. Favoritmärke? Bryr mej inte så mycket om märket
9. Vad har du för byxstorlek? 26 eller 34
10. Vad har du för tröjstorlek? 34, S eller XS

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Ove
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Kortfordral med körkort, visa kort m.m.
b) Jobbväska just nu? Har ingen jobbväska
c) Handväska eller liknande just nu? Massa pengar, presentkort, blomstercheckar, servetter och kvitton, haha.  
3. Vad är du beroende av? Theo
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Använder inte något just nu
6. Vad tror du på? Mig själv
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Pass
8. Vad köpte du senast? Massa mat på City gross
9. Har du nåt husdjur? Nej
10. Var bor du? Återigen, i Nättraby

Utmanar: Den som känner sej utmanad

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaa.. :) När är det han fyller? nyfiken



Hoppas nu ni får en underbar helg.. och hoppas vi slipper regnet i morgon sucka Vill ha sol! :P



kram



Postat av: Fia



Jo man köper en webshop av Mary Kay så det får man :). Och man behöver inte träffa en kund innan. men är det ngn som aldrig använt deras produkter så försöker man ju alltid träffa personen och visa den o sådär. Men det är inget krav :).





2008-10-03 @ 22:55:59
URL: http://fiansess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback