Trevlig kväll!

Ikväll har Mickes pappa och Marie varit här och ätit middag. Sen blev det såklart lite vin och annat gotte. Thilda och Theo har busat som bara den och sover förhoppningsvis väldigt gott i natt. Nu kom precis min bror för att köra dom till Hasslö så dom slapp ta taxi, snälla syskon man har. Har haft en jättetrevlig kväll!

Dagen har för övrigt varit väldigt lugn. Jag fick en välbehövlig sovmorgon, men känner mej trots det väldigt trött i kroppen. Känns typ som man ska bli sjuk. Tog en promenad och fikade hos mina föräldrar (och syskon såklart :) ) och gjorde ett besök på vinden där. Söte tid, trodde aldrig jag skulle ta mig ner från den läskiga stegen. Hittade i alla fall lite spel, pussel och massa böcker till barnen. Tog ner en del och ändå finns det en hel massa grejer kvar, så då kan man gå upp och byta ut grejerna om ett tag, när man vill förnya sig lite.

I morgon ska Theo börja på gympa. Var på öppna förskolan i fredags och fick höra att dom har familjegympa på söndagar i gympasalen här i vå rlilla by. Det hade passat Theo som handen i hansken så jag hoppas att det är något att ha. Han klättrar, hoppar och studsar på allt, så det är bra att han får göra av med lite energi där!

Nähe nu ska jag vänta på att lillebror kommer och lämnar bilnycklarna, sen blir det sängen.


Busungarna


Kommentarer
Postat av: Louise

hej



ja de ska bli sååå mysigt att flytta till något gemensamt, nu bor vi ju såklart ihop men de känns mer som om jag bor hos honom och inte vi tillsammans om du förstår.

theo har blivit så stor, kommer ihåg dom få ggr man träffade honom som liten plutt, så snäll o liten som en mus, så söt.

noah är en bastant liten sak, men ack så söt han är. iallafall i mina ögon, den vackraste tycker man ju. blir så glad när människor säger han är söt. man blir liksom stolt, fastän han inte är min egna...hur går de med skolan? hälsa familjen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback