Spelkväll, ettårs kalas och besök

Det blev en trevlig spelkväll med Jennie och Tim i lördags. Spelade plump, yatzy och gurka (!?). Alltid lär man sig något nytt av dom där ö-borna. Korthus bygge blev det när övertröttheten tog över totalt när klockan blivit tolv.






Det blev en sen kväll och en tidig morgon, i alla fall för oss. Men det är inte så ofta man är uppe så länge i kombinaton med att man ska gå upp tidigt dagen efter så det är inga större problem. Tur man är ung, pigg och rask =)

Igår var det dags för Adrians ettårs kalas, och där var det full rulle vill jag lova. Folk överallt och massa bus i barnen.


Theo ska pussa Adrian under bordet


Undra vem som är mest nöjd?


Här är en som är nöjd i alla fall! Mickie klossarna fick han av oss.

Nu har jag precis röjt undan efter dagens middag. Blev stuvade makaroner, stekt korv och rivna morötter idag. Inte min favorit precis men det funkar ibland. Korv/kötbullar och makaroner är inget som vanligtvis serveras till middag här, men till lunch ibland när inte jag är hungrig så äter Micke och Theo det, bara jag som är kräsen.

Nu kommer snart Malin, Benny och Sigge på besök. Alltid lika trevligt!


Kommentarer
Postat av: Jennie

hygglig bild.. theo skulle äälska oslo :D vi åker buss, t-bana och TRICK(spårvagn) varje dag, hela tiden ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback