Skojigheter

Veckan har varit lugn. Har fått en hel del gjort i skolan vilket känns skönt. Söker jobb och hoppas jag får något snart eftersom jag är så förbannat trött på temoskiten. Har inte varit där på ett tag men ska ev jobba lite nästa vecka.
Hämtade Jennie på tåget igår, hon har varit i Norge sen förra måndagen nu. Så det är bara för hennes skull jag jobbar, så vi kan dricka choklad ihop ;)

Lite skojigheter måste man ju också lyxa till vardagen med, vilket jag tycker att vi är ganska bra på faktiskt. I tisdags kväll var vi och badade i simhallen. Henke och kusin Jonah var också med. Mys att det var kvällöppet nu på höstlovet. Ikväll tänkte jag åka till stan en runda eftersom det är kvällsöppet till klockan åtta. Kan säkert också bli mys!

Idag är det en vecka till Theo fyller 2 år - helt sjuk. På fredagen blir det kalas, skojigt!



Mammas älskling

Kommentarer
Postat av: N. Albére

Middag med några vänner blev det =) .. haft en bra dag ? Ska lägga mig nu ialf , sov gott .. godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback