Ny design!

Sådär, nu var det lite nytt utseende på bloggen. Tack Lina! Och lite små pill har jag faktiskt rett ut att göra själv till och med. Önskar att man var lite mer haj på ps och html-koder.

Dagen har varit lugn.Skulle bara hämta ett plättjär hos Theos morfar, men blev kvar här. Theo ville hjälpa honom att tvätta bilen (och sej själv, och sin mamma) och så slutade det med att jag stod här och stekte plättar istället. Nu sover Theo och när han vaknar ska vi dra oss hemåt så han hinner träffa sin pappa lite innan han börjar jobba vid sju ikväll igen.

Kvällen blir lugn. Hade helst velat se reprisen av DH och sen Gossip girl också, men det blir inget med det när man har en Theobus. Ensam mamma söker däremot ska jag se. Så har han inte somnat till åtta så blir det mys i soffan då! Gissar att eftermiddagen också kommer att spenderas ute, ser ut att vara härligt väder nu. Sen ska man ju laga mat också - tråk. Nu ska jag gå och umgås med bror och J.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Yeah vad snyggt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback