Händelserik dag

Har hunnit med en hel del idag. Batteriet på kameran dog häromdagen och jag har glömt ladda den, så det är dåligt med dokumentation i bildform. Jag och Theo började dagen med ett besök i simhallen. Öppna förskolan har ju vissa speciella tider då man får bada gratis där, så då kan man ju passa på! Theo älskar att bada där och är som ett riktigt sjöodjur. Han ska hoppa ifrån kanten och gå där det är som djupast med sina puffar på armarna.

När vi kom hem var han ute med sin pappa en stund och sen bakade vi kärleksmums. Börjar ladda upp inför det kommande två års kalaset. Nu är Theo stor kille och kan berätta att han ska fylla två år. Han visar ett finger ifrån varje han och säger: Duus. Jag har sagt det förr och säger det igen, han skulle nog blivit fransk.

På eftermiddagen fick vi besök av Jennie som åt middag med oss idag. Hon fick såklart smaka på våra goda kakor också. Efter lite tjejsnack och bus så skulle Jennie iväg och jobba och vi begav oss till Mickes moster, eftersom hennes sambo fyller 65 år idag. Såå, mycket kakor och tårta har det blivit idag. Inte Theo emot i alla fall, haha.

Nu är det Greys anatomy så därför avslutar jag här och så hörs vi i morgon igen - med bilder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback