Frukost drop-in

Nu har jag precis kommit hem efter att ha lämnat Theo på dagis. Innan jag åkte därifrån avnjöt vi en riktigt god frukost, a la hotellfrukost, tillsammans med andra barn, föräldrar och personal. En riktigt rolig och mysig idé! 


Bilderna är lånade ifrån
förskolans hemsida. Såna små söta bord sitter som stora barnen och äter vid. Och till dom stora barnen på en småbarnsavdelning räknas ju då bl.a. Theo. Här se ni också den underbara människan som gör maten på dagis. Allting gör hon ifrån grunden. Här är det minsann inget halvfabrikat inte, köttbullarna rullar hon själv och kräm kokar hon! Det är grejer det.

Så nu blev det lite gratis reklam för Bastasjö förskola innan jag ska sätta igång och plugga.


Kommentarer
Postat av: Linda med familj :)

Vad fin din blogg är. Hoppas allt är bra med er

Postat av: Linda med familj :)

Vad mysigt med bad och grejer :)

Ja vi ska flytta men inte än på ett tag.

Jodå med oss är det toppen :) Vi är lyckligare än någonsin.

Läs gärna det är bara kul :)

Jag läser här varke dag men är kass på att kommentera och det ska jag bli bättre på

2008-10-15 @ 11:37:46
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Lisen

Din blogg är jättefin :D

2008-10-15 @ 14:25:40
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/
Postat av: Bettan

Vad bra med ett eget kök. Jag jobbar på en förskola men vi får maten ditkörd varje dag. Visst det är bra mat, men ändå.

2008-10-15 @ 19:27:19
URL: http://mindacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback