Ett evigt hostande

Theo han hostar och hostar och det verkar aldrig vilja ge med sig. Börjar fundera på om det är någon dold sjukdom bakom det hela för han är verkligen inte sig själv. Man har ju hört om barn som gått med lunginflammation osv utan att läkarna märkt något. Men å andra sidan så har han alltid ihållande hosta efter varje förkylning typ, men man glömmer snabbt. Tror inte humöret brukar vara såhär påverkat i alla fall.

Från det han vaknade idag vid halv sju till hans somnade igen vid elva tiden så skrek och gnällde han nog 80% av tiden, och det är verkligen inget som tillhör vanligheten. Har varit så senaste veckan och nu börjar mitt humör tryta. Man är väl bortskämd som har en nöjd och glad kille annars!

Micke jobbar eftermiddag så får se vad jag och Theo hittar på sen. Funderar på att åka in till stan och klippa honom, nu är det verkligen ett riktigt troll rufs han har! Men tänker inte klippa bort hela kallufsen ännu, möjligtvis sen till sommaren om jag känner mej redo då =)



Igår badade Theo och hans pappa medan jag fick kolla på säsongspremiären
av Gossip girl. Sen somnade Theo gott när han fick välling lagom till Ensam
mamma söker. Allt handlar om tajming ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

det kan ju vara en av de sötaste ungarna jag sett! Och då ska det tilläggas att jag arbetar på 3 olika dagis!

Postat av: Linda

Sv: Om du bara visste... haha. Jag är helt otrolig på att glömma bort sånt!

2008-10-06 @ 17:32:03
URL: http://vecka.blogg.se/
Postat av: Jennie

för det första så kommer du aldrig bli mogen nog att klippa av söt-theo håret ;) yess åker på måndag! men bara för att jag känner mig underbetald påtemo och inte kan leva på den lönen ;) kommer dock komma hem myyycket ofta så vi kan ut och glida på stan nu när du är mogen för det ;) hihi.. på temo får du dock fika själv. :(

2008-10-06 @ 23:04:01
URL: http://gynnas.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback