Åka buss

Jag ska snart ta bussen, ja ni läste rätt - bussen. Hur ofta händer det då? Ska i alla fall in till stan en runda med Jennie och se om jag hittar en perfekt "hålla-håret-platt-produkt".

Sitter här och väntar spänt på ett svar ifrån min jag-tror-jag-kan-trycka-ner-alla-med-mina-kommentarer lärare. Mig trycker hon minsann inte ner och eftersom det dröjt ett dygn sedan jag skickade mitt mail till henne nu så kanske hon insåg att hon faktiskt inte hade rätt i denna frågan!? Hoppas kan man ju alltid göra.

Kommentarer
Postat av: mawriii

möjligtvis en dam med efternamnet Klow? =)

2008-10-16 @ 17:54:34
Postat av: Jennie deprimesh

tänk om din lärare går in och läser detta :O då skrattar jag ;)

2008-10-16 @ 22:19:39
Postat av: Jenny

haha jag ge rmig tusan på att jag vet vem du menar;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback