Utvecklingssamtal

Idag har Theo varit på dagis ett par timmar och efter det tog vi oss en promenad i Hässlegården med Ida och Felix - skönt. På hemvägen stannade vi till på Amiralen. Theo var inte så sugen på att gå in på Lindex och prova en jacka, men när jag sa att vi bara skulle titta så gick det bra, bara han fick en korv sen också. Bra deal. La undan en jacka som jag ska hämta sen, hade inte min 30% rabatt-check med mig och det gör ju trots allt 180:- eftersom den kostar 600:-. Inget man vill gå miste om.



Medan Theo åt korv kollade jag runt lite på Maxi och pratade med Therese. Ändå att jag vet vad som ska köpas i julklapp och redan har köpt det mesta så kan man ju inte låta bli att kolla. Det är ju fler som ska köpa så alltid bra att veta vad han önskar sig när någon frågar.

Klockan sju ska jag på utvecklingssamtal på Theos dagis, ska bli spännande att se vad som har att säga. Allting låter alltid så positivt så jag är inte orolig. Usch, vill inte byta. Kan inte hela dagiset bara flytta hit? Nu innan jul är det massa kul som händer. "Pyssel-drop-in" med julgröt, lucia firande utomhus och julfest för barnen. Mys.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska ni byta dagis?

Postat av: marie

Ska ni byta dagis Jonna?

2008-11-21 @ 07:51:29
URL: http://mawriii.blogg.se/
Postat av: Jennie

jonna då, muta sitt barn med korv ;) fickett gott skratt på morgonkvisten! u ska din mor & jag äta frukost! (inte hon iofs,för henne blir de nog fika) kom ner se (: Puss & hej!

2008-11-21 @ 10:09:55
URL: http://gynnas.bloggagratis.se
Postat av: Louise

Jo de kändes bättre igårkväll. Och idag känns de mycket bättre. Men fortfarande en massa som snurra i huvudet. Varför kan livet inte alltid vara enkelt?

Har du ngn mail förresten?

2008-11-21 @ 19:59:05
URL: http://looouisepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback