Utmanad

Utmaning. Jag har blivit utmanad av Jennie & ska göra följande:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


- Jag har världens underbaraste, finaste, sötaste son!

- Jag gillar inte när det är stökigt men är heller ingen pedant. Dammråttor springer inte iväg och ändå om mina kläder ligger i en hög på golvet så hittar jag det jag ska ha bättre där än om någon sorterar dom fel i mina lådor.

- Så fort jag kommer innanför dörren hemma åker mysbyxorna på, om jag inte har typ leggings och klänning.

- Längtar efter en utlandsresa.

- Vill köpa hus, helst igår.

- För några år sen föredrog jag svaret: Det spelar ingen roll. Idag är jag mer rak på sak. Något som inte alltid verkar uppskattas. Men hey, ärlighet varar längst.

- Älskar julen, samtidigt som den är ångestframkallande på något vis.


Utmanar er *pekar på länklistan*


Åter till tentapluggandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback